fredag 9. november 2018

Svanene i Bergen by

Lenge sidan eg har skrevet noko på bloggen, eg veit det. Men livet som ungdomsskuleelev er eit trevelt liv. I tillegg til leksar og prøver så kjem fritidsaktivitetar og vener i første rekke. Deretter kjem bloggen. Nå ser eg mindre på Netflix enn før så nå har eg endeleg funnet tid til bloggen. Det er ikkje det at eg har sett på film heile tida altså. Det er berre det at 20 min ekstra film kan vere akkurat den tida eg burde brukt på bloggen.


I dag hadde eg pianotime i Bergen så eg og mamma så på svanene før timen byrja. Det var mørkt og dei bevegde seg så bileta blei uklare. Akkurat da eg fann eit triks som hjalp meg å få bedre bilete måtte vi gå. Men eg fekk nokre som eg blei halvegs fornøgd med sjølv om kvaliteten var elendeg. Bileta blei litt trolske og mystiske, med stor kontrast mellom det svarte vatnet og dei kvite svanene.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar